dinsdag 12 oktober 2010

Avocado masker

Vandaag nog eens een maskertje! Deze keer één van de Kruidvat. Het lag in de afprijsbak en kostte maar 1 euro! Het is een Avocado crèmemasker. Het is geschikt voor de vermoeide huid, wat we allemaal wel eens hebben ;).


Het is een wit-gelig papje. Er zit voldoende in, dus je kan er een dikke laag van aanbrengen.  Het ruikt heerlijk fris, naar avocado.


Je moet het 5-10 minuten op je gezicht laten en dan goed afspoelen. Helaas begint dit spul al na enkele minuten mijn huid te irriteren. Ik krijg er een prikkend gevoel van. Ik heb het er dan toch 5 minuten op gelaten. Na dat ik van mijn gezicht heb gehaald, ziet mijn huid er echt niet beter uit. Integendeel, nog wat later gloeit mijn gezicht en als ik in de spiegel kijk, zie ik allemaal rode vlekken op mijn gezicht! Het is waarschijnlijk een overgevoeligheidsreactie. Dat vind ik wel sneu, want mijn huid kan toch redelijk wat verdragen.

Zou ik dit masker opnieuw kopen?  NEEN

Dit masker is voorlopig nog te koop in de Kruidvat aan 1 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten