vrijdag 8 oktober 2010

2true swatches

Ik heb nu 6 2true spulletjes. Tijd voor swatches!
Het lakje heb ik al eens laten zien, het is een hemels blauwe kleur. Hij dekt dus goed en droogt snel.



Links zie je de Plumptuous lip gloss nr. 12. De 2de streep is met de Colour drench lip gloss nr. 7. De lipgloss is very very sticky!!! Na de swatch kreeg ik het er niet af met gewone zeep, ik had zelfs dreft nodig! De kleuren vind ik wel super.



Dit is de lip stain in de kleur "Rose". Deze vind ik echt prachtig. Als je deze goed uitwrijft(2de vlek), krijg je een natuurlijke roze kleur/blos op je wangen. Je moet dit wel snel doen, anders krijg je een rode onnatuurlijke vlek(zie 1ste vlek)


 

De blush vind ik eenvoudig, maar mooi. Ze bestaat in 4 kleuren, dit is de medium. Ik vind em perfect voor snel op te brengen. Hij blendt goed en is niet té. De oogschaduw vind ik dan weer wat minder. Hij is zeer korrelig en als je iets te veel blend met je kwast, verdwijnt het pigment en heb je amper kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten