zondag 31 oktober 2010

Sebo Spécific

Ik oordeel niet graag te snel over een product. Ik vind dat je het tijd moet geven. Zeker als het over huidverzorging gaat. Even op je hand smeren en zeggen dat het geweldig is, vind ik nogal kort voor de bocht. Vandaag ga ik de dagcreme van de Sebo Spécific lijn van Yves Rocher reviewen. Ik heb em 3 maanden lang gebruikt en hij is nu op.


Wat belooft het?  Een hydraterende en matterende werking.


Wat doet het?  Tja het is een goed uitsmeerbare crème, niet te dik. Dat vind ik wel fijn. Hij ruikt fris naar komkommer. Hij hydrateert wel, krijg er een zacht velletje van. Maar qua matteren, heeft het totaal geen effect op mijn huid. Het doet echt niks, maar ook niks tegen het glimmen(tja om dat te weten, hoef je het natuurlijk geen maanden te gebruiken, maar bon...).

Zou ik hem opnieuw kopen?  Neen, ik zou andere crèmes uitproberen.

Sebo Spécific is te koop in de Yves Rocher winkels. Deze dagcrème kost 9,50 euro, maar er zijn vaak kortingsacties, denk -50%.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten