maandag 25 oktober 2010

Maak je eigen nagellak (deel 2)


Oké, vandaag is het beurt aan kleur 2, een paarse tint met glitters in. Hiervoor heb ik naast het witte Essence lakje volgende kleuren gebruikt:


Catrice It blue my mind!, Hema nagellak nr. 202 en 209, Golden Paris nr. 69 en 52(Deze heb ik in Turkije gekocht, ze hebben slecht 0,75 euro per lakje gekost, maar de dekking is dan ook zero. Nr. 69 is een glitterlakje en nr. 52 is een licht blauw lakje met shimmer.).

  

Tadaaa! Het resultaat is een mooie paarse kleur met een mooie glans. Ik doop 'em tot Shiny Purple, oké niet echt origineel, misschien bestaat het zelfs al.

 

Mijn collectie nagellak is hiermee uitgebreid met 2 unieke nagellakjes Undress Me en Shiny Purple.

Te koop: nergens!

Prijs: nul euro!

;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten