zondag 24 oktober 2010

Maak je eigen nagellak

Je hebt zo'n slecht potje witte nagellak staan. Wat moet je ermee? Maak er gewoon een nieuw lakje van! Dit heb ik met het witte manicure lakje van Essence. Hij smeert slecht uit. Het is streperig. En dekt volledig niet!


Ik heb verschillende kleurencombinaties uitgeprobeerd en ik kon echt niet kiezen deze twee. Het ene is een soort van nude-oudroze kleur, de ander is een paarse met glittertjes in. Dus besloot ik ze allebei te maken. Ik had nog een potje oude topcoat, deze heb ik weggegoten en daar dan de helft van het Essence lakje in gegoten.



Voor het nude kleurtje heb ik dus naast het witte lakje, volgende kleuren gebruikt:


Catrice Scream peach!, Hema nr. 209 en Essence Lime up!


Het resultaat is een prachtig nude lakje! (al zeg ik het zelf) Ik ga 'em dopen tot Undress me. Hier heb ik 2 laagjes aan. Hij dekt niet volledig, maar zo is het ook wel schoon, vind ik.

Morgen komt de tweede mix!

Greetz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten