zaterdag 11 september 2010

Wet 'n Wild Ultimate Minerals Foundation Powder

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede poeder foundation. Ik heb namelijk een vette onzuivere huid. Een poeder foundation absorbeert het vet en gaat het glimmen tegen. Zoals ik al eerder vertelde, was er in de Di 50% korting op alle Wet 'n wild producten. Ik heb toen deze Ultimate Minerals Powder Foundation gekocht in de kleur "medium". 



De verpakking ziet er heel chique uit. Het is een vierkant doosje in dik doorzichtig plastiek met een matte zilverkleurige dop. Er zit een kleine ronde applicatorspons bij, maar die deugt dus niet. Je kan beter een aparte powder brush gebruiken.

 
Het poeder zelf is redelijk grof. Het vreemde aan deze foundation is dat de kleur van het poeder iets lichter wordt, als je het op je huid uitsmeert.Zoals je ziet, is de kleur iets te licht voor mij. Ik ben nu natuurlijk iets bruiner door de zon, misschien is dit iets voor de winter. Op mijn gezicht dekt deze foundation helemaal niet! En na enkele uren begint mijn huid weer te glimmen. Ik heb het dan ook eens een dag bovenop mijn vloeibare foundation gedaan(die dekt zowiezo), toen begon mijn gezicht pas naar het einde van de avond te glimmen. Je kan deze poeder foundation dus het best als finishing powder gebruiken.

+ :  - mooie verpakking

      - de prijs
      - degelijk als finishing powder


-  :  - dekt niet
      - matteert onvoldoende

Zou ik deze foundation opnieuw kopen?  Neen, hij dekt en matteert onvoldoende.

Deze foundation kost 4,99 euro. Hij bestaat in 4 huidtinten(fair, light, medium en tan) en is te koop in de Di.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten