zaterdag 18 september 2010

Kruidvat haul!


Iedereen heeft 'em ondertussen de gel eyeliner van essence. Ik nu ook. Eerst vond ik de limited edition van catrice en essence maar niks, maar door de positieve reviews heb ik toch enkele dingen gekocht.



2 blauwe lakjes en de gel eyeliner van de denim wanted collectie. I love blauwe lakjes!


De blush en lippenstift in tickled pink van de expect the unexpectable collectie.


Enkele dingen van vorige collecties: Lakje in spiced bronze van catrice, oogschaduwpalletjes van essence(crazy about color en sun club). Ze lagen in het uitverkoopbakje en hebben maar 1,50 euro gekost.



Er zit een handig spiegeltje bij. Er zit veel pigment in. Ik vind het een mooie blauwe kleur. Hoe ik die 2 kleuren in 1 look moet combineren, is mij een raadsel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten