zondag 26 september 2010

Komkommer peel-off masker


Montagne Jeunesse is gekend voor zijn kleurige maskers. Ze zien er allemaal verdomd lekker uit. Vandaag een review over de Peel-off masker met komkommerextracten.


Voor wie?  normale tot vette huid, T-zone

Wat belooft het?  diepe reiniging

Je brengt dus een dunne laag over je hele gezicht en laat het er 20 minuten opliggen. Daarna kun je het er gewoon van je gezicht "peelen". Easy!


Wat doet het?   Ik vind het een beetje naar sprite rieken, op zich nog niet zo erg. De alcohol prikt in het begin wel een beetje in mijn ogen als ik het op mijn wangen doet, maar dat gaat snel over. Na 20 minuten is echt alles opgedroogd, waardoor je het inderdaad in 1x van je gezicht kan aftrekken(wat niet altijd het geval is, zie yves rocher peeling mask). En wonderbaarlijk voelt mijn huid niet trekkerig aan, wat ik wel vaak heb bij peel-off maskers. Integendeel, mijn huid voelt zacht en gehydrateerd aan. Ik heb eigenlijk niet veel minpunten ontdekt.

Ga ik deze masker opnieuw kopen?  Ja, zeker!

De Montagne Jeunesse maskers  kosten iets van een 1,75 euro en zijn te koop in de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten