dinsdag 14 september 2010

Shoplog

Ik ben vandaag wat kleren gaan shoppen. Nu het terug wat kouder begint te worden, kan ik wat dikkere kleren gebruiken. Ik heb super veel topjes en t-shirts in mijn kast en koop er altijd maar bij, terwijl het in dit belgenlandje zelden warm is.
Ik ben in de H&M geweest, de Zara, de C&A en de Esprit. Ik heb niet zoveel gekocht, enkel een jurkje, een cardigan, een hoodie en een rok.


Jurkje H&M voor 29,95(hier ziet het er zwart uit, maar het is eigenlijk blauw).
Op de close-up zie je dat de stof geribbeld is, erg fijn!


Hier word ik instant vrolijk van! Sweater van de C&A, ze hadden het ook in het wit en het grijs.
Zo'n leuke print, net ons tafellaken!


Cardigan van de H&M voor 19,95. In de Zara hadden ze ook zoiets, maar met parels als knopen. Die kostte 10 euro meer en was in het roze. Deze vond ik leuker, omdat je hem met meer dingen kan combineren.


Een tijdloze pencil skirt van de H&M.


That's it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten