vrijdag 10 september 2010

ilove... mango & papaya










Enkele dagen terug had ik dus een paar producten van ilovecosmetics in huis gehaald. Vandaag ga ik de douchegel van de mango & papaya-lijn reviewen. ilovecosmetics is een Brits merk dat verzorgingsproducten aanbiedt in 7 verschillende geurlijnen. Het gaat telkens om een combinatie van 2 fruitige of romige geuren: "chocolates & oranges", "lemon & limes", "mango & papaya", "raspberry & blackberry", "coconut & cream", "strawberry & milkshake" en "vanilla & icecream". Om van te snoepen! Elke geurlijn heeft een douchegel, scrub, body butter, bruisbal, lippenbalsem, lipgloss en geurkaars. De producten hebben een redelijke prijs(2,90 voor de lippenbalsem; 5,90 voor de douchegel; 6, 90 voor de body butter)
Ik teste de douchegel uit in de vroege ochtend. Hij heeft een fel oranje kleur en zit  in een doorzichtig plastieke fles van 500ml.

 

















Hij geurt lekker naar mango en ook een beetje naar perzik.  Een zalige geur, heerlijk om de ochtend mee te beginnen. Hij schuimt redelijk tijdens het douchen.  Spijtig genoeg blijft die lekkere geur niet hangen. Als alle schuim weg is gespoeld, is ook de geur weg. Verder hem ik ook niet het gevoel dat hij iets voor mijn huid doet. Hij droogt niet uit, dat wel, maar hydrateert ook niet. Ik gebruik hem nu dus vooral als badschuim, voor het schuimplezier, want schuimen doet het!















+ :  - lekkere geur  
       - veel schuim   
       - prijs 
       - mooie verpakking

- :    - geur is snel weg     
       - doet niets voor de huid

Ga ik hem terug kopen als de fles leeg is? Neen, er zijn betere douchegels ;)

In Belgie zijn de producten van ilovecosmetics te koop bij de Di. Ze verkopen daar ook testpakketjes met een kleine bodybutter, de lipgloss en een kleine douchegel voor 9,90 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten