donderdag 9 september 2010

Shoplog

Van mijn werk krijg ik nu elke week een vrije namiddag. Heel leuk, maar zeer slecht voor de portemonnee...
Ik kon het natuurlijk niet laten binnen te stappen bij de Hema en het Kruidvat.

In de Hema is er nu een actie van 20% korting op alle nagellak. Heb meteen 4 lakjes gekocht! Enkele weken geleden had ik er al één gekocht en die was van degelijke kwaliteit: hij lakte gemakkelijk en dekte goed. Spijtig dat ze hier in België die matte topcoat niet hebben. Daarna ben ik in de Kruidvat gaan voor die LE gel eyeliner van Essence, maar die hadden ze helaas niet meer. Heb dan nog de Olaz beauty fluid gekocht(er stond 25% korting op de Olaz producten, hehe i'm so lucky) en een ringetje.
Dan in de Di gaan zien of ze daar een cream eyeliner hebben (van Wet 'n Wild). In de Di kreeg je blijkbaar 50% korting op de Wet 'n Wild producten(i'm so so lucky), maar de meeste leuke dingen(trio oogschaduw en de eyeliner) waren al weg. Ik heb dan maar een Ultimate Minerals foundation poeder gekocht en verder nog een lippenbalsem en een douchegel van ilovecosmetics(iets nieuws), waarop nog eens 1,50 euro afging bij aankoop van 2 producten(yeeeah lucky!).


1. Wet 'n Wild Ultimate Minerals Powder Foundation (kleur Medium): 5,99 =>  2,50 euro
2. ilovecosmetics bubble bath & shower creme (Mango & Papaya): 5,90 euro
3. ilovecosmetics glossy lip balm (Raspberry & Blackberry): 2,90 euro
4. Hema long lasting nagellak (nr. 12, lichtroze): 2,95 =>  2,36 euro
5. Hema one coat nagellak (nr. 204, oranje-rood met shimmer): 3,25 => 2,60 euro
6. Hema one coat nagellak (nr. 202, knalrood): 3,25 =>  2,60 euro
7. Hema wetlook nagellak (nr. 08, bourdeaux tot bruin): 2,65 =>  2,20 euro
8. Olaz beauty fluid (normaal/droog/gecombineerd): 5,99 => 4,49 euro

Reviews volgen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten