vrijdag 19 november 2010

Vervolg shoplog

Ik ben nu de overstap aan het maken van Pimkie, Berschka en co. naar iets meer volwassenere merken. Ik shop regelmatig in de H&M, maar daar hebben ze dan ook voor elke leeftijd wat wils. Verder vind ik Zara ook wel goed. En de Mango!


Cardigan met bloemetjesmotief. En een t-shirt in terracotta kleur, dat vond ik er wel bij passen.


Dan mijn favoriet!  Een jas in een interessant kleurtje. Ik heb nu 2 zwarte jassen(hehe, classic, weinig speciaals). Ik weet niet goed hoe je deze kleur noemt. Is het Camel? Het heeft de kleur van safraan. i love it! Ook al had ik niet direct een nieuwe jas nodig, ik kon em echt niet laten liggen.


 Kijk naar die leuke details.


Last but not least. Een jurk van Didi. Daar verkopen ze alleen maar excentrieke kleren, dacht ik. Maar omdat het -40% was op de hele winkel, ben ik er toch maar binnengestapt. Enneuh, ik heb toch nog iets redelijk normaal op de kop kunnen tikken ;). Het heeft kraaltjes aan de hals en de onderrand is van doorzichtig voile.



Verder heb ik daar ook nog dit bij gekocht. Het lag er zo over in de winkel en ik vond de combinatie best wel geslaagd. Maar hoe noem je zo'n ding? Overjurk?

Anyway,

Greetz en veel shopping plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten