woensdag 24 november 2010

Addicted to Catrice


Ik zei nog eerder dat ik niets moest hebben van de Catrice Glamourama collectie, wegens niet interessant, saaie kleuren en tja, gewoon minder goed dan Metallics van Essence. Maar ik ben dan toch gezwicht. Ik heb 1 oogschaduw gekocht. Dat valt nog mee, hé. Omdat ik daar toch was en bij het rekje van Catrice stond, zucht, heb ik dan nog maar een lipstick gekocht, en nog één, en nog een oogpotlood, en nog een duo oogschaduw, zucht, ja...


En vogue: donkerblauwe oogschaduw met glitter. Zeer veel pigment!!! Supermooie kleur!


 

Een duo oogschaduw, in nieuwe verpakking! Ze hebben allemaal weer leuke namen. Deze heet Double Espresso Machiato, please! Het bevat een grijze/bruine kleur en een witte/beige kleur.
Ik vind de nieuwe verpakkingen echt mooi en ook luxueus ogen.



Het Kajal potlood. Ik had iets nodig voor mijn wenkbrauwen. En bij mij valt zwart te hard, maar bruin is dan vaak te rood en lijkt nogal onnatuurlijk bij mij. Vandaar dat ik eens grijs wou proberen. Dit oogpotlood van Catrice kostte maar 1,99 euro, dus waarom niet dacht ik. Het heeft ook een stompe kant, het kwastje eigenlijk, waarmee je lijntjes wat kan uitvagen.


Het is een zeer smeuïg potloodje. Het smeert goed uit. Rechtse streepje is met uitvegen.


Zoals je ziet, is het toch niet de ideale kleur voor de wenkbrauwen. Het heeft een lila/blauwige toon en dat ziet er natuurlijk nogal freeky uit. Ik heb hier ook een lijntje op mijn bovenste ooglid gezet, om de kleur beter te tonen. Conclusie: het is een goed potlood, maar voor mijn wenkbrauwen moet ik toch maar iets anders zoeken.

2 opmerkingen:

  1. En vogue is prachtig hé? En jammer dat je moeite hebt met de juiste kleur te vinden voor je wenkbrauwen. Ik gebruik er zelf een oogschaduw voor uit het 88 palette, want voor mij zijn de meeste producten voor wenkbrauwen zelf ook te rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @raspberrydelight: Yeps, ik ben zelf dol op blauw. Toen ik de kleur uitteste in de winkel, was ik meteen verkocht. Zo'n palette zou ik me misschien eens moeten aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen