zaterdag 13 november 2010

Bourjois sweet kiss shine lipstick

Ik ben niet zo'n lippen-freak, als ik dat zo mag noemen. Ik heb amper lip producten en de meesten die ik heb zijn my-lips-but-better kleurtjes of getinte lipbalsems. En deze van Bourjois hoort daar bij thuis.


Het zit in een mooie snoepjes-roze huls. De Sweet kiss shine reeks houdt het tussen een lippenstift en een gloss in. De consistentie is meer die van een lippenstift, maar qua kleur vind ik em toch meer een gloss. De kleur die ik heb is Beige lumineux. Het is een beige-licht bruin kleurtje. Op mijn lippen komt het zeer natuurlijk over. Een minpunt vind ik de geur: het heeft echt zo'n lippenstift geur. Het is natuurlijk een lippenstift...


Een swatch vanuit verschillende hoeken. Het is een vrij natuurlijke kleur. You like it or you don't like it. 

Bourjois sweet kiss shine lipsticks zijn te koop in de Kruidvat en andere, aan 12,50 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten