vrijdag 12 november 2010

Philosophy Pure grace body lotion


Zoals jullie weten ben ik fan van frisse geuren, de geur van pas gewassen kleren of zo'n ik-kom-net-uit-de-douche geur. Via via ben ik uitgekomen bij Philosophy. In België zijn de producten niet verkrijgbaar in de winkels. In Nederland geloof ik wel, in de Sephora's. Ik had al zoveel reviews gelezen over Pure Grace, dat ze toch eens wou uitproberen. Omdat parfum nogal duur was(voor een geur die ik nog nooit in het echt geroken heb), heb ik maar een body lotion uitgeprobeerd. Ik heb deze gekocht op ebay voor zo'n 13 euro, incl. verzendkosten. Ondertussen is hij bijna helemaal leeg.

Het is wel een fris geurtje, maar toch niet hetgeen dat ik zocht. Het is voor mij veel te musky. Echt overheersend musky! Maar bij gebrek aan beter heb ik em toch bijna volledig opgedaan :p. De body lotion is goed uitsmeerbaar en trekt snel in. Hij hydrateert goed. Het enige minpunt vind ik de verpakking. Het is echt geen handige dop. Je moet de fles ondersteboven houden en goed knijpen om er iets uit te krijgen. (de fles is al helemaal ingedeukt van het knijpen :p)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten