zaterdag 20 november 2010

Essence metallic swatches

Iedereen zal het wel beu zijn ondertussen, maar voor degene die nog geïnteresseerd zijn: de metallic limited edition van Essence.


 Het Nothing else metals oogschaduwpalettje. Het zijn echt bij elkaar passende kleuren. Alleen vind ik het niet echt veel pigment hebben. Zoals je ziet zijn de 2 lichte kleuren heel sheer. De gel eyeliner die erbij zit, vind ik dan weer wel fijn! Je kan het setje gebruiken voor een smoky eye. Nu de feestdagen er aan komen kan het dus zeker van pas komen!

De metallic nagellakjes. Ben ik toch wel vergeten om de magneet erbij te kopen, stupid! Op de meeste blogs kon je ondertussen lezen dat het magneetje toch wel echt sucked. Op een blog heb ik gezien dat het ook lukt met eender welke magneet. Ik heb het geprobeerd met zo'n koelkastmagneetje, maar dat lukte dus niet :p, niet genoeg magnetische kracht, denk ik. Ik zal misschien toch maar die bijhorende magneet kopen...


Dit is Copper rulez!, of course niet met magneet bewerkt. Leuk lakje voor de feestdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten