dinsdag 7 december 2010

Me wants!

Op dit moment sta ik te popelen om volgende dingen in mijn bezit te krijgen. Grrr.... Ik kan echt niet wachten op de limited edition van Catrice en Essence!




 Uit de Urban Baroque collectie van Catrice, mooie pastelkleurtjes, zucht...




Uit de I love Berlin collectie van Essence. Iets helemaal anders. Dat oogschaduw palletje, kwijl...



De Fairytale collectie van Essence(december LE). Dit ligt of gaat binnenkort in de winkels liggen. Hehe, toch iets om mijn honger te stillen!


En dan last but not least: parfum van fleur chérie, de nieuwste lijn van l'occitane, het flesje doet me een beetje denken aan Hermès. Een solid parfum (LE, geloof ik) en ook nog make-up van l'occitane(lip gloss)!




 Wachten! Geduld hebben! Hebben onze ouders ons dit niet geleerd als kind? Arrgh just can't wait!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten